در زمان تحویل سفارشاتی که توسط پیک ارسال می شوند. پیش از دریافت کامل و رفتن پیک از محل، سفارشات را نسبت به هر گونه آسیبی که ممکن است در زمان حمل و نقل به آن وارد شده باشد بررسی کرده و در صورت بروز هر گونه اشکال مانند شکستگی، پارگی و... فرد حاضر در محل و شرکت حمل و نقل و داروخانه را مطلع سازید. بدیهی است که مسئولیت جبران خسارت بر عهده ی شرکت حمل و نقل است و داروخانه مسئولیتی در قبال آن ندارد؛ مسئولین ما مساعدت های لازم با شما در باب تهیه مدارک لازم نسبت سلامت کالا و ایجاد آسیب وارده در روند حمل نقل را فراهم می کنند.
در صورت نیاز برای هماهنگی زمان بندی ارسال مرسوله هایی که از طریق پیک ارسال می شوند، با ما تماس بگیرید.
زمان بندی ارسال نیز بسته به فاصله شما و همچنین پروتکل های شرکت پست متغیر است. برای پیگیری آن از شماره ی پیگیری مرسوله و سامانه اینترنتی شرکت پست و همچنین دیگر پل های ارتباطی شرکت استفاده کنید. در صورت نیاز به تماس و بروز هر گونه سوال یا مشکل و یا نیاز به ارتباط با ما با شماره پشتیبانی 66505384 یا تماس بگیرید.