طبیعت کار ما و نوع محصولاتی که می فروشیم امکان ایجاد فرصت تست را نمی دهد. عمده محصولات تحت پشتیبانی ما محصول های مصرفی مانند مکمل ها و یا لوازم آرایشی و بهداشتی هستند، به همین دلیل پس از فروش کالا محصول مورد نظر تعویض یا پس گرفته نمی شود؛ بجز موقعیت هایی خاص مانند ارسال محصول اشتباه که داروخانه موظف به جبران آن است.
همان طور که واضح است در صورت وارد شدن خسارت و یا هر گونه آسیبی به محصولات در بخش باربری جبران آن خسارت به عهده ی باربری است و داروخانه مسئولیتی در قبال جبران آن ندارد برای اطلاعات بیشتر به رویه ارسال سفارش مراجعه شود.
پس لازم است که خریدار در هنگام ثبت سفارش دقت لازم را داشته باشد. همچنین ما نیز خدماتی برای این منظور ارائه می دهیم.